Dodací podmínky. 1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně po předchozí domluvě. Využíváme služeb České pošty, objednané zboží je zasláno jako "Obchodní balík - Balík DO RUKY". Doba dodání je od okamžiku expedice 24 - 48 hod. V případě nezastižení adresáta je zanecháno oznámení o uložení zásilky na poště, kde si ji může zákazník vyzvednout. Po uplynutí 7 dní je zásilka vrácena odesílateli. Zásilka je bezpečně zabalená a pojištěná. 2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky, pokud je skladem a při volbě platby předem na účet našeho obchodu, max. do 3 pracovních dnů od obdržení platby. 3. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list. Záruční list předem nevyplňujeme. K vyřízení reklamace by měl postačovat doklad o koupi (faktura). Pokud nám však zákazník zašle prázdný záruční list, který je u výrobku přiložen, vyplníme ho i zpětně dle data nákupu a zašleme zpět zákazníkovi. 4. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat dodavatele a to ve lhůtě do tří dnů od převzetí zásilky. 5. Cena spotřebiče, zakoupeného v obchodě Domácí-pekárna-shop.cz zahrnuje i příspěvek na likvidaci historických elektrozařízení. Pokud nenajdete u Vámi vybraného zboží nákupní KOŠÍK, výrobek je v tuto chvíli nedostupný! Výměna zboží. V případě potřeby, Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek použití nebo poškození, obratem Vám zašleme nové. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník. Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
|